Virtualna pisarna je praktična rešitev za podjetnike, ki se soočajo s problemom v zvezi s pridobitvijo poslovnega naslova. Gre za to, da mora vsako podjetje ob registraciji določiti naslov, na katerem se bo dejavnost izvajala. Ni nujno, da v te namene najamete poslovne prostore, če nimate še potrebe po tem. Mogoče bi radi sprva poslovanje izvajali kar od doma. To je odlična rešitev, da se izognete določenim stroškom. Še vedno se lahko za pisarno odločite kasneje, ko bo poslovanje bolj utečeno.
Ne dobite dovoljenja s strani lastnika
Odločili ste se torej, da boste poslovanje izvajali od doma. Vendar pa lahko tudi tukaj pride do zapleta. Če stanovanje ni v vaši lasti, morate pridobiti dovoljenje s strani lastnika. Iz njega mora biti razvidno, da vam le ta dovoli, da dejavnost opravljate na njegovem naslovu. Kaj pa, če vam dovoljenja ne da? Nič zato. Rešitev je v virtualni pisarni. Z njo si poslovni naslov zagotovite na drugem koncu. Za to pa plačujete le nekaj deset evrov na mesec, kar je res poceni.
Katere prednosti s sabo prinaša virtualna pisarna?
Vendar pa vam odločitev za virtualno pisarno prinaša tudi druge prednosti. Ena izmed njih je ta, da lahko lažje ločujete med privat in poslovnim življenjem. Ker vaš domači naslov ne bo javno viden pri nazivu vašega podjetja, se boste izognili nepričakovanim obiskom, ki bi lahko zmotili vaš mir in vaše družinske člane. Pa tudi straka ali poslovni partner ravno ne bi bil navdušen, če bi ugotovil, da je v bistvu prišel k vam domov.
Tudi kar se tiče pošte, imate oba pola bolj jasno ločena. Tako boste domov prejemali zgolj zasebno pošto. Po poslovno pošto pa boste prišli na naslov vaše virtualne pisarne. Ali pa se boste zmenili za prepošiljanje. Kot vam je lažje. Bistvo je v tem, da vaša pošta ne bo zašla v napačne roke.