Pri tem lahko izbira med tremi možnostmi: odloči se lahko za registracijo sedeža na naslovu podjetja, kjer bo to tudi opravljalo dejavnost, lahko izbere sedež kar doma, kjer ima prijavljeno stalno prebivališče, ena izmed možnosti pa je tudi najem sedeža na poslovnem naslovu nekega drugega podjetja. V zadnjem primeru torej govorimo o virtualni pisarni.
Vsaka izmed možnosti ima svoje prednosti in slabosti. Preberite si, za kaj gre:
1.) registracija sedeža na naslovu podjetja
Omenjena možnost je seveda najbolj profesionalna in podjetju prinaša največ ugleda. A seveda vedno ni mogoča. Lahko se zgodi, da podjetnik preprosto ne dobi potrebnih soglasij (od sostanovalcev, od sosedov…) in tako posledično ne more dobiti uporabnega dovoljenja. To je seveda možno, če se podjetnik sploh odloči za najem poslovnih prostorov, kar pa pri mladih podjetjih ni običajno. Ta namreč v želji po nižjih stroških varčujejo povsod, tudi pri tem področju. Zato se velikokrat raje odločijo za možnost 2 in 3.
2.) registracija sedeža na domačem naslovu
Zaradi zgoraj omenjenega razloga veliko podjetnikov sedež podjetja registrira kar doma. Velikokrat doma poteka tudi večina opravljenega dela, zato je registracija tu še bolj smiselna. A vedeti je treba, da mora podjetnik pridobiti vsa potrebna dovoljenja (od sosedov, sostanovalcev…), kar vedno ni mogoče, še posebej v primeru hrupnejše dejavnosti.
3.) registracija sedeža na naslovu tujega podjetja
Gre za možnost, ki postaja čedalje bolj priljubljena tudi v Sloveniji. Predstavlja namreč cenejšo alternativno najemu prostora, a pride v poštev predvsem tedaj, če podjetnik ne potrebuje lastnih poslovnih prostorov (najetih ali kupljenih).