Svet spletnega oglaševanja je prav tako brutalen, kot to velja za praktično vsa druga področja, kjer huda konkurenca tekmuje za svoj delež dobička od bolj ali manj omejene populacije ciljnih strank. Ima pa internet to prednost, da omogoča lažje in učinkovitejše upravljanje z oglasi, saj so se razvila orodja, ki celotno dejavnost močno olajšajo. Google AdWords je najbolj priljubljen sistem tako za začetnike kot za izkušene spletne mojstre, saj omogoča učinkovito spletno oglaševanje. Največ bodo iz njega iztisnili tisti, ki so se pripravljeni pozorno posvetiti učenju in izobraževanju o uporabi tega orodja in o najboljših praksah. Nadaljevalne Google AdWords delavnice so odlične za pridobivanje tega znanja.
Google AdWords izobraževanje za piko na i
Tudi tisti, ki redno in brez težav oblikujejo nove oglasne kampanje ter vestno spremljajo učinkovitost svojega oglaševanja, bodo na nadaljevalnih delavnicah izvedeli marsikaj uporabnega. AdWords se namreč najbolj izkaže v rokah tistih, ki do potankosti poznajo prav vsako funkcionalnost tega orodja. Namesto, da preprosto vložite več denarja, bo morda pametneje prilagoditi oglase. Če konverzija ni zadovoljiva, delate nekaj narobe. Katero pristajalno stran izbrati za cilj vašega oglasa? Kako oblikovati prodajni lijak? In nenazadnje, kako se soočiti z birokracijo, ki spada k poslovni rabi tega orodja? Na takšna vprašanja odgovarja Google AdWords izobraževanje.
Google AdWords certifikat
Posebej vešči uporabniki orodja AdWords bodo morda poskušali pridobiti certifikat, ki potrjuje znanje s tega področja. Certifikat je potrditev s strani Googla, da je posameznik strokovnjak v spletnem oglaševanju. Tak certifikat je ugledno priznanje, ki zelo pomaga tistim, ki želijo opravljati oglaševanje za svoje stranke. Medtem ko je certifikat primeren za posameznike, bodo podjetja na podoben način pridobila status Googlovega partnerja in značko, ki potrjuje izkušnje z AdWords sistemom. V vsakem primeru pa tudi za pridobitev teh potrdil pomaga obisk nadaljevalne Google AdWords delavnice!