• Domov
  • O projektu
  • Varnost za spletne ponudnike
    • Pravni vidiki spletnega portala
    • Kako pomembno je zagotavljanje lastne identitete na spletu?
    • Kaj zahtevati od izdelovalcev spletnih strani?
  • Varnost za spletne obiskovalce
    • Devet tipov najbolj pogostih spletnih prevar
    • Kako iskati informacije in komu zaupati na spletu?
    • Kako varno nakupovati na spletu?
    • Kateri spletni brskalnik uporabljati?
  • Kontakt
Skip to content

Varnost na spletu

Naj bo vaše brskanje po spletu varno

You are here: Home > Kaj prinaša najem virtualne pisarne

Kaj prinaša najem virtualne pisarne

4. 10. 2017 Podjetništvo

Najem virtualne pisarne je ena sodobnih podjetniških storitev, ki jo poznajo pobsod po svetu, še posebej pa v državah s strožjo “podjetniško” zakonodajo. Za vsako podjetje se ob registraciji zahteva namreč tudi poslovni naslov. Ta mora ustrezati najrazličnejšim zahtevam, sicer opravljanje dejavnosti ni mogoče. Ne, ne govorimo o proizvodnih obratih, kjer so nujne posebne zahteve zaradi varnosti pri delu, varovanja okolja in podobno. V mislih imamo dejavnosti, za katere se ne potrebuje nič posebnega – pogosto potrebujemo zanje le osebni računalnik, ali pa morda opravljamo svoje delo na terenu.

Katere težave rešuje najem virtualne pisarne?

Da bi lahko enostavno registrirali poslovni naslov oziroma sedež, morate biti lastnik nepremičnine, ki je enostanovanjska, ali pa lastnik oziroma najemnik poslovnega prostora. Poslovnega prostora morda ne potrebujete in bi bil najem ali nakup nepotrebna investicija. Da bi podjetje registrirali na svojem domačem naslovu, pa je potrebno nekaj drugega: dovoljenje lastnika nepremičnine oziroma solastnika (če ta ni v celoti vaša), pri večstanovanjski stavbi pa dovoljenje drugih etažnih lastnikov. Vsi vemo, kakšne so zadeve v Sloveniji: pri deljenem lastništvu so spori nekaj povsem običajnega, zato je dovoljenje pogosto nemogoče dobiti.

Rešitev ponuja virtualna pisarna. Ne, to ni “pisarna v oblaku”, kot marsikdo najprej pomisli.

Z izrazom virtualna pisarna označujemo dejansko najem poslovnega naslova. Pri podjetju, ki to storitev ponuja, se dogovorimo, da na njegovem naslovu registriramo sedež svojega podjetja. Za to nam izdajo soglasje in firma je lahko registrirana v enem dnevu, brez vseh težav. Za njihovo storitev pa seveda plačujemo mesečni strošek. In ta ni nujno visok – najem virtualne pisarne se lahko uredi tudi za zgolj 30 evrov mesečno. Glede na to, da je ponudnikov vse več, pa lahko pričakujemo, da bodo cene najema v prihodnosti še padle.

Kaj pomeni najem virtualne pisarne v praksi?

Na sedežu vašega podjetja se prevzema vsa uradna pošta oziroma obvestila o njej (ali pa jih pooblastite tudi za to). Kaj veliko drugega opravka pa s ponudnikom nimate. Najem virtualne pisarne namreč služi večinoma zgolj zadovoljitvi uradnih predpisov – načeloma se vam na vašem registriranem naslovu ni potrebno prav nikoli pojaviti.


virtualna pisarna
Osvojite napredne veščine Google AdWords!
Kako prepoznati in kako obvarovati otroka pred internetnim trpinčenjem s strani sovrstnikov?

Kategorije

  • Internet (22)
  • Podjetništvo (86)
  • Socialna omrežja (6)
  • Varnost na spletu (72)
  • Zanimivo (183)