Tako kot ne smemo zaupati uličnim prodajalcem luksuznih izdelkov tako ne smemo zaupati tržnim podjetje, ki nam zgolj želijo prodati storitev. Kar potrebujemo kot stranka ali ponudnik je zaupanje z našimi partnerji. Le tedaj se lahko posel izvede. Posledično pa je zagotovljeno poslovanje tudi v prihodnje. Zakaj? Ker ste zgradili zaupanje. Kako pa se zgradi zaupanje?
Včasih so oglaševalci najemali strokovnjake, katerim so ljudje slepo verjeli. Danes temu ni več tako. Ravno zaradi dostopnosti do informacij je potrebno biti bolj natančen in preudaren. Kar nekaj orodij obstaja, ki jih lahko izkoristimo za uspeh. Objavljanje različnih zgodb na forumih ali socialnih omrežjih je vedno dobra in praktična rešitev. Potrebno pa je biti pozoren, da je vsebina natančna, pomembna in seveda poljudna. To pomeni, da bodo bralci izvedeli nekaj novega, želeli vsebino deliti in predstavi avtorja kot zaupanja vrednega avtorja. Tudi raziskave so pokazale, da bralci zelo radi delijo zgodbe, ki ima daljšo vsebino. Poleg tega pa tudi sam iskalnik Google kot organski zadetek na spletu raje ponudi daljšo vsebino kot pa krajšo.
Da pa bomo lahko zgradili takšno zaupanje se moramo osredotočiti na ciljne skupine. Torej odgovor na vprašanje »kdo so naši bralci« moramo obvezno poznati pred objavo vsebine. Ko imamo ciljno skupino, se osredotočimo na vsebino, ki nam dobro leži. Pisanje o zadevah, ki nas veselijo lažje prodajamo. Da pa bo vse skupaj dobro teklo, poiščemo vsebino, ki je že morda uveljavljena ali pa vsaj dobro poznana. Na ta način si bomo zgradili ugled in zaupanje pri strankah, ki bodo želele kupovati pri nas.
Vir: www.entrepreneur.com