Zavedamo se, da imajo podjetniki ogromno skrbi. Vedno je nekdo na preži za njihovo inovativnostjo. Da bodo lažje in kakovostneje spali, je registracija znamke obvezen korak.
Ko podjetniki začenjajo kariero imajo cilje in ambicije, da bodo nekoč popeljali svoj posel tako daleč, da si bodo lahko v življenju privoščili vse kar so si želeli. Pa vendar to so želje in sanje. Realnost pa je velikokrat lahko drugačna. Lahko je tudi v tej smeri, in če je, je zagotovo nepričakovana. Zelo pomembno pa je, da se znajo podjetniki v ključnih situacijah pravilno odločiti. Zlasti, ko je podjetje na poti, da postane znamka. Zato morajo biti v takšnih trenutkih zelo previdni in razmišljati, kako naprej.
Večje ko je podjetje, težje je njegovo vodenje. Zato je za začetek najpomembneje, da si podjetje zagotovi registracijo znamke.
Kako do registracije?
Za registracijo je zelo pametno, če si podjetnik omisli pravno pomoč. Le tako bo si bo lahko zagotovil vse pravice, ki jih želi ob registraciji pridobiti. Sama registracija ni težavna, vendar je lahko podjetnik premalo pozoren in zaletav, kar na koncu privede, da registracija ni opravljena tako, kot bi si želel. Registracija znamke se opravi na Uradu za intelektualno lastnino. Postopek je cenovno kar ugoden. Registracija se opravlja po določenih razredih oziroma nivojih. Klasična registracija znaša približno 250 evrov. Za vsak višji razred, ki predstavlja še več pravic, kot so pravice na tujem trgu in podobno, pa je seveda cena temu primerno višja.
Po registraciji bo podjetnik opravljal svoj posel enako, kot ga je opravljal pred registracijo, le da bo po tem postopku bolj mirno spal.