Ker je internet postal prostor, kjer se dnevno zbira dobesedno skoraj celotno človeštvo, ga bo vsak posameznik, ki si želi prepoznavnosti, uporabil. Če ste naprimer ustanovili novo podjetje ali se ukvarjate z neko donosno dejavnostjo, je priporočljivo to čim bolj oglaševati. V tem primeru je dobro poznati vrste le-tega. Že omejen proračun podjetnikov, ki so ravno ustanovili podjetje zna biti težava. Oglas seveda naredite čim krajši, izviren in vabljiv za ciljne stranke. Kjub temu, da ob cestah še vedno opažamo velike jumbo plakate, strank še zdaleč ne pritegnejo tako kot so jih pred časom. Tudi časopisi in revije so iz mode, televizijski oglas pa je precej draga odločitev – čeprav zelo učinkovita.
Za posameznike, ki pa iščete učinkovito in cenovno primerno rešitev je najboljše spletno oglaševanje. Torej izdelava spletne strani. Zelo pomembno pri spletni strani je, da jo bodo stranke sploh opazile, k tem pa najbolj pripomore optimizacija spletne strani. In kaj to sploh je? Primore k boljši uvrstitvi v iskalnikih kot sta npr. Google in Najdi.si. Višje je spletna stran uvrščena, več uporabnikov jo najde in posledično nanjo tudi klikne. Z dobro uvrstitvijo v iskalnikih pa se povečata tudi obiskanost in vidnost spletne strani. Optimizacija torej prinaša dolgoročen uspeh, kako pa ga doseči? Bodite pozorni na ključne besede, to so besede, ki jih posamezniki v iskalnik vpisujejo ko iščejo izdelke ali storitve. Morajo se namreč čim bolj ponavljati in biti čim bolj pogoste, ter se seveda nanašati na vašo spletno stran oz. storitev. Pomembna je tudi On-site in Off-site optimizacija. Prva temelji na tem, da se ključna beseda pojavlja na pravem mestu in v pravilnem zaporedju glede na besedilo. Bistvo druge pa so ostale strani na spletu, gre torej za sistem priporočanja. Če se torej lastnik tuje strani odloči, da vaš t.i. link doda na svojo stran, ste že dosegli kar velik uspeh.
Sicer optimizacija spletne strani ni mačji kašelj, a zapomnite si, da je ključnega pomena za uspešnost vaše spletne strani.