Podjetja se predvsem v začetnih fazah poslovanja dostikrat znajdejo v likvidnostnih težavah. To pomeni, da na neki točki lahko kljub dokaj uspešnem poslovanju potrebujejo denar, ki pa ga s prihodki še ne dobijo nazaj. Tako se pojavijo težave, ki pa so lahko precej resne in za marsikoga tudi usodne.
Vendar pa ni treba tako. Take težave se da uspešno reševati z metodo odkup terjatev. Gre za to, da se v primeru take situacije obrnete na ponudnika finančnih storitev.
Kako deluje odkup terjatev?
Naj vam še na primeru pojasnimo, kako izgleda sam postopek. Recimo, da se ukvarjate s prodajo daril. Skozi leto imate več ali manj enakomeren in predvidljiv promet. Potem pa pridejo božično – novoletni prazniki. Naenkrat se povpraševanje po nakupu različnih daril precej poveča. Še preden prejmete plačilo od strank, morate zagotoviti finančna sredstva za nakup zalog oziroma za lastno proizvodnjo daril, ki jih imate v ponudbi.
Prihodkov je tako več kot dovolj, samo ne dobite jih pravočasno, da bi si ohranjali dobro likvidnost. Tako se obrnete na storitev odkup terjatev. Dogovorite se za sestanek s ponudnikom. S sabo prinesete račune, ki še niso bili poravnani. Ponudnik pregleda račune in stranke, s katerimi imate opravka. Nato se odloči, če bo sprejel riziko in sklenil pogodbo z vami.
Če pride do te odločitve, podpišeta pogodbo, v kateri so določeni pogoji poslovanja. Po podpisu pogodbe pride v nekaj dneh do tega, da vam ponudnik izplača 80 % zahtevanega zneska. Tako si lahko v hitrem času finančno opomorete in nadaljujete s tekočim poslovanjem.
Poleg tega področja terjatev prepustite v roke strokovnjaka, tako da se vam s tem ni treba ukvarjati in se lahko posvetite tekočemu poslovanju. Ko stranke izplačajo zahtevani znesek, od ponudnika prejmete še preostalih 20 %. Seveda je ta znesek smiselno znižan za provizijo, ki jo ponudnik obdrži zase za storitev, ki vam jo je nudil.