Nova, start up podjetja ter manjša podjetja so tista, ki so finančno nekoliko manj stabilna. To so podjetja, ki šele prihajajo na trg in se skušajo pririniti med konkurenco ter si želijo ustvariti pritok denarja v podjetje. Seveda je za vse to pomembna dobra strategija, ki ga bo popeljala naprej in do uspeha. Vendar, ker je vsak začetek težak, posebno iz finančnega vidika, se ve, da je treba gledati na vsak vložen evro.
To seveda ne bo noben problem, če si boste zastavili pravi načrt ter se dodobra pozanimali na kakšne načine in kje vse bi lahko privarčevali, da pri tem nebi oškodovali obratovanje podjetja. Ena izmed možnosti je najem ključne pisarniške opreme – kot je npr. barvni tiskalnik, katerega nakup vas bi stal celo bogastvo, poleg tega pa vam bi prinesel še kup skrbi, kar se tiče popravil, iskanja pravih kartuš z barvo ipd. Če ste finančno omejeni, vendar se zavedate, da je pametno investirati v dobro opremo, ki bo prispevala k boljšemu delovanju podjetja, verjetno tudi veste, da bo za to potrebno posojilo ali bančni kredit, nato pa k temu pridejo še obresti pri odplačevanju le-tega, itd. Vse to predstavlja še en plus k možnosti, da se odločite za najem pisarniške opreme, kredit pa prihranite za drugič.
Najem barvnega tiskalnika vas bo stal manj, poleg tega pa vas bo sklenjena pogodba z najemno družbo hkrati tudi zavarovala pred tem, da bi čez čas ostali s staro in neuporabno pisarniško opremo. Poleg tega pa boste ravnali tudi ekološko.
Najem pisarniške opreme vam ponuja več možnosti, predvsem kar se tiče izbire opreme, saj lahko izberete tisto, ki vam najbolj ustreza. Pri najemu izbrane pisarniške opreme (npr. večfunkcijskega barvnega tiskalnika) se sklene najemna pogodba, katera lahko traja po dogovoru – lahko le nekaj mesecev ali daljše časovno obdobje. Po izteku pogodbe lahko le-to podaljšate z najemom iste opreme ali pa se odločite za drugo. Ker so po navadi najemne družbe pri sklepanju pogodb dokaj fleksibilne, je pri večini od njih mogoče tudi med samo pogodbo (če je ta sklenjena za daljše obdobje) zamenjati opremo za boljšo ali za opremo z drugimi funkcijami.
Podpis najemne pogodbe in odplačevanje mesečnega najema vam omogoča tudi možnost se obrniti na najemodajalca v primeru okvare opreme ter se pogoditi za ugodno rešitev. Prav tako bodite pri sklepanju pogodbe pozorni tudi na možnost servisiranja opreme in dostavljanje zalog (kot so kartuše, papir, ipd.).
Vir: entrepreneur.com