Prav nasprotno pa je, če se podajate v zahtevni svet podjetništva. V tem primeru morate natančno premisliti nekaj stvari, predvsem o tem, kakšen finančni zalogaj bo potreben za zagon podjetja in koliko časa in energije vam bo vse skupaj vzelo, ter o tem, na kakšen način boste profitirali iz svoje nove dejavnosti.
Startupi – poslovni načrt kot način iskanja investicije
Ponavadi se pisanja poslovnega načrta lotevajo podjetniki, ki s svojim novoustanovljenim startupom želijo pridobiti denarna sredstva, ki jih potrebujejo za razvoj svojega produkta/storitve ali pa kasneje za zagon množične proizvodnje. Na ta način jih lažje prepričajo, da so vredni njihovega denarja, saj s tem dokažejo, da so premislili o vsem možnem: konkurenci, stroških, dobaviteljih, blagovni znamki ipd.
Uveljavljena podjetja – poslovni načrt kot način iskanja pomoči
Daleč od tega, da bi poslovne načrte pisali le podjetniki, ki se s svojim mladim startupom šele lotevajo poslovanja. Mnogo se jih tega koraka loti kasneje, ko že imajo uveljavljeno podjetje in blagovno znamko. Podjetje WalkerGroup/Designs, na primer, je na ta način prepričal številne prodajalce po vsem svetu, da so začeli prodajati njegove produkte. Ko so izdelki prišli na tržišče, so hitro postali uspešnica, saj jih je bilo mogoče kupiti po številnih krajih v ZDA.
Vir: Entrepreneur.com