Kampanja uporablja risanko, da bi pet do sedemletnim otrokom pokazala, da ljudje niso vedno to, za kar se izdajajo. Kar štiri petine otrok v tej starostni skupini uporablja svetovni splet in 20 odstotkov staršev otrok te starostne skupine skrbi, s kom se njihovi otroci pogovarjajo preko spleta. Eksperti trdijo, da bodo z višanjem zavesti o nevarnostih spleta že pri otrocih slednji bolje zaščiteni, ko odrastejo.
Kampanjo poganja britanski koncil za varnost otrok na internetu – koalicija industrije, dobrodelnosti in vladnih skupin in teče v sklopu evropskega dneva internetne varnosti.
Razumeti, kaj so zasebne informacije in da se ljudje na spletu lahko izdajajo za nekoga drugega, je ključnega pomena pri razvijanju varnega obnašanja na spletu, ki v veliki meri zmanjšuje možnost zlorabe. Ofcom je prejšnjo pomlad ugotovil, da 80 odstotkov pet- do sedemletnikov uporablja internet, med otroki, starimi med 9 in 11, pa jih internet uporablja kar 94 odstotkov.
Doma je leta 2009 internet uporabljalo več kot dve tretjini otrok, starih med pet in sedem let, leta 2008 pa le 57 odstotkov.
Vir: BBC