Phishing sporočila največkrat navidezno prihajajo iz finančnih ustanov, spletnih trgovin, podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem računalniških iger ali športnih stavnic. Sporočilo vsebuje prave logotipe podjetij in uraden jezik, a povezave nas usmerijo na lažne in nevarne spletne strani.
Pomembno je, da na takšna sporočila nikoli ne odgovarjamo, da nikoli ne posredujemo svojih osebnih podatkov in ne odpiramo povezav, ki jih sporočilo vsebuje.
Zadnje čase je v porastu tudi število prevar prek telefona ali “vishing” in prek SMS sporočil ali “smishing”.
Kako prepoznamo neželeno sporočilo?
- Naslov ne pripada pošiljatelju z vašega adresarja.
- Sporočilo vam ponuja večjo vsoto denarja, vendar morate najprej sami prispevati manjšo vsoto.
- Sporočilo je prišlo iz finančne ustanove, spletne trgovine, podjetja, ki se ukvarja z razvojem računalniških iger ali športne stavnice.
- Pod različnimi pretvezami od vas želi vnos svojih osebnih podatkov – številke bančnega računa, uporabniška imena in gesla itd.
- Sporočilo je napisano v tujem jeziku.
- Prepričuje vas v nakup izdelka, ki vas ne zanima.
- Nekatere besede so namerno napisane napačno, da bi zavedle filter neželene pošte.
- Kontaktirala vas je banka, pri kateri sploh nimate odprtega računa.
Vir: Cloudmark