Vishing se pogosto uporablja za krajo zaupnih podatkov, kot so na primer podatki o kreditnih karticah, bančnih računih in podobno.
Tehniko je mogoče uporabiti tudi v navezi z ribarjenjem: v elektronski pošti je navedena telefonska številka namesto spletne povezave. Ko uporabnik pokliče na dano telefonsko številko, se oglasi telefonska tajnica, ki ga vodi skozi “postopek” in na koncu od njega zahteva vnos zaupnih informacij.
Včasih napadalci sami kličejo žrtve, pri čemer skrijejo svojo pravo številko in jo zamenjajo s številko, ki jo žrtev pozna, na primer s telefonsko številko njihovega operaterja, ki v uporabniku vzbudi zaupanje.
Pogost primer vishinga je kraja podatkov o kreditnih karticah. Uporabnik prejme klic, kjer vnaprej posnet glas opozori uporabnika, da je z njegovim računom nekaj narobe. Veli mu, da v telefon vtipka številko kartice in CVC kodo (trimestno številko na hrbtni strani kartice).
Podatki kažejo, da so zlorabe osebnih podatkov v porastu, vendar se jim lahko s previdnim delovanjem uspešno zoperstavimo.
Vir: IP