• Domov
  • O projektu
  • Varnost za spletne ponudnike
    • Pravni vidiki spletnega portala
    • Kako pomembno je zagotavljanje lastne identitete na spletu?
    • Kaj zahtevati od izdelovalcev spletnih strani?
  • Varnost za spletne obiskovalce
    • Devet tipov najbolj pogostih spletnih prevar
    • Kako iskati informacije in komu zaupati na spletu?
    • Kako varno nakupovati na spletu?
    • Kateri spletni brskalnik uporabljati?
  • Kontakt
Skip to content

Varnost na spletu

Naj bo vaše brskanje po spletu varno

You are here: Home > Je blagovno znamko smiselno registrirati?

Je blagovno znamko smiselno registrirati?

27. 11. 2018 Podjetništvo

Številna podjetja se sprašujejo, če je registracija znamke res potrebna. Vsekakor je blagovna znamka bistvo vsakega podjetja, saj predstavlja njegovo simboliko. Gre za prvi stik, ki ga stranka dobi v povezavi z nekim podjetjem oziroma njegovo storitvijo, produktom. Seveda je posledično to zelo pomembno področje in treba je narediti vse za to, da se prepreči nevarnosti, do katerih bi lahko prišlo. Sploh če gre za podjetje, ki je prepoznavno in priljubljeno, potem se bo slej kot prej pojavilo podjetje ali več njih, ki bodo hoteli prevzeti del njihovih strank.

Podjetje, ki se ukvarja z enakimi ali podobnimi produkti, lahko blagovno znamko izkoristi za svoje potrebe. Tako lahko storitve prodaja pod logotipom, ki je zelo podoben logotipu znanega podjetja. Na tak način bodo lahko zavedli številne stranke. Ker bodo nepodučene stranke mislile, da gre v bistvu za produkte znanega podjetja, se bodo hitreje odločile za nakup pri konkurentu. Na tak način bo konkurent prestregel del prihodkov, ki bi jih sicer moralo dobiti prepoznavno podjetje. Vendar je takrat že prepozno za ukrepanje.

Preventiva je veliko boljša kot obžalovanje

Vse je drugače, če je prepoznavno podjetje, ki se mu je zgodila krivica, blagovno znamko predhodno zavaroval. V tem primeru lahko konkurenta toži za nastalo škodo. Z zakonom je namreč prepovedano imeti enak ali zelo podoben logotip, kot ga ima za enake ali podobne storitve drugo podjetje. Podobni logotipi pa niso sporni, če gre za dva popolnoma različna produkta. V tem primeru seveda med njima konkurenca ne obstaja.

Z registracijo blagovne znamke se tako podjetje zaščiti pred morebitnimi škodami, ki bi lahko nastale na tem področju. Glede na to, da je postopek dokaj enostaven, gre vsekakor za korak, ki ga ni smiselno izpustiti, ko začnete s poslovanjem. Po drugi strani pa se je za postopek smiselno odločiti tudi v kasnejših fazah poslovanja. Bolje pozno kot nikoli.


blagovna znamka
Kaj pridobite z najemom tiskalnika?
Varno nakupujte prek spleta

Kategorije

  • Internet (21)
  • Podjetništvo (77)
  • Socialna omrežja (6)
  • Varnost na spletu (72)
  • Zanimivo (38)