Številna podjetja se sprašujejo, če je registracija znamke res potrebna. Vsekakor je blagovna znamka bistvo vsakega podjetja, saj predstavlja njegovo simboliko. Gre za prvi stik, ki ga stranka dobi v povezavi z nekim podjetjem oziroma njegovo storitvijo, produktom. Seveda je posledično to zelo pomembno področje in treba je narediti vse za to, da se prepreči nevarnosti, do katerih bi lahko prišlo. Sploh če gre za podjetje, ki je prepoznavno in priljubljeno, potem se bo slej kot prej pojavilo podjetje ali več njih, ki bodo hoteli prevzeti del njihovih strank.
Podjetje, ki se ukvarja z enakimi ali podobnimi produkti, lahko blagovno znamko izkoristi za svoje potrebe. Tako lahko storitve prodaja pod logotipom, ki je zelo podoben logotipu znanega podjetja. Na tak način bodo lahko zavedli številne stranke. Ker bodo nepodučene stranke mislile, da gre v bistvu za produkte znanega podjetja, se bodo hitreje odločile za nakup pri konkurentu. Na tak način bo konkurent prestregel del prihodkov, ki bi jih sicer moralo dobiti prepoznavno podjetje. Vendar je takrat že prepozno za ukrepanje.
Preventiva je veliko boljša kot obžalovanje
Vse je drugače, če je prepoznavno podjetje, ki se mu je zgodila krivica, blagovno znamko predhodno zavaroval. V tem primeru lahko konkurenta toži za nastalo škodo. Z zakonom je namreč prepovedano imeti enak ali zelo podoben logotip, kot ga ima za enake ali podobne storitve drugo podjetje. Podobni logotipi pa niso sporni, če gre za dva popolnoma različna produkta. V tem primeru seveda med njima konkurenca ne obstaja.
Z registracijo blagovne znamke se tako podjetje zaščiti pred morebitnimi škodami, ki bi lahko nastale na tem področju. Glede na to, da je postopek dokaj enostaven, gre vsekakor za korak, ki ga ni smiselno izpustiti, ko začnete s poslovanjem. Po drugi strani pa se je za postopek smiselno odločiti tudi v kasnejših fazah poslovanja. Bolje pozno kot nikoli.