V Nemčiji, kjer na tisoče sirijskih beguncev išče azil in pomoč, je ta debata še posebej v ospredju, pojavilo pa se je tudi precej sovražnega govora nekaterih posameznikov, ki jim prihod velikih množic beguncev ni pogodu. Kot glavno orodje pri širjenju sovražnega govora uporabljajo Facebook.
Pri ameriškem podjetju, ki ga je pred leti ustanovil Mark Zuckerberg, so do danes dobili že več pozivov s strani različnih nemških vladnih ustanov, da se lotijo reševanja omenjene problematike. Ksenofobija in rasistična sporočila namreč niso zaželjena, pravi nemška vlada, in Facebook je temu pritrdil. Obljubili so, da bodo pričeli aktivno sodelovati z nemškimi ustanovami ter nekako poiskati rešitev. Novo vzpostavljeno partnerstvo je poželo precej navdušenja med prebivalci Nemčije. Žaljivke in kletvice naj bi sedaj veliko hitreje izginile iz Facebooka kot dotlej.
Ali bo to za ameriško podjetje pomenilo nove težave, še ni jasno. Cenzura in pravica do javnega izražanja misli namreč ne gre v roko z roki s pravilom, ki nasprotuje sovražnemu govoru, a kljub temu slednji prevlada nad prvim. Jasno pa je predvsem to, da bo Facebook s povezovanjem z nemškimi organizacijami razrešil svojo težavo povezovanja s tujimi deželami (oz. vsaj z eno izmed njih), ki naj bi bilo za Facebook zelo kompleksno.
Vir: TechCrunch.com