- Neverjetne ponudbe. Včasih naletite na ponudbo, ki je predobra, da bi lahko bila resnična. Ne nasedajte, saj v primeru spletnih trgovin ta rek večinoma velja.
- Ponujene povezave. Če prejmete elektronsko pošto (spam) ali se vam odpre pojavno okno (pop-up), ki vam ponuja povezavo na neko spletno trgovino, bodite pazljivi.
- Uporaba sumljive domene. Preden kupite nek izdelek prek spletne trgovine, preverite podatke o registrirani domeni. Pošteno podjetje podatkov najbrž ne bo skrivalo, včasih pa bodo ti že sami po sebi dovolj zgovorni.
- Naslov na spletnem brskalniku je drugačen od danega naslova. Poskušajte poiskati podatke o izbrani trgovini tudi na spletnih brskalnikih, kot je npr. Google. V kolikor se podatki ne ujemajo, bodite previdni.
- Podtaknjene lažne ocene. Da bi se izognili lažnim pozitivnim vtisom spletnih trgovin, katere na splet pošiljajo goljufi sami, preberite slovenske forume, saj tja goljufi najverjetneje ne bodo pisali. Prav tako preverite ali na previdnost opozarja Zveza potrošnikov Slovenije.
- Odgovor na vaše vprašanje prihaja iz Gmaila, Yahooja, Hotmaila. Spletnemu trgovcu pošljite povpraševanje po elektronski pošti in počakajte na odgovor. V kolikor bo ta prišel od kakšnega izmed ponudnikov brezplačne elektronske pošte, je zadeva sumljiva. Resna podjetja namreč uporabljajo lastne domene.
- Nenavadna plačilna sredstva. Izogibajte se podjetjem, ki uporabljajo nenavadna plačilna sredstva. Običajno se uporablja PayPal in kreditne kartice, a nikar ne plačujte prek Western Union ali MoneyGram.
Vir: Varni na internetu