Med podjetji, ki so prek socialnih medijev prejela okužbo z zlonamerno kodo, je bilo 35% tistih, ki so zaradi tega utrpela finančno škodo, je še pokazala raziskava podjetja Panda Security, ki je vključevala 315 malih in srednje velikih podjetij v ZDA.
Podjetja sicer menijo, da uporaba socialnih medijev predstavlja določena tveganja, kot so finančna izguba, okužba z zlonamerno kodo in izguba produktivnosti, vendar se kljub temu odločajo za njihovo uporabo, saj naj bi prednosti odtehtale tveganja.
Večina (78%) podjetij si zato s tovrstnimi mediji pomaga pri tržnem raziskovanju, spremljanju tekmecev, izboljšavah storitev za stranke, odnosih z javnostmi, trženju in ustvarjanju prihodkov.
Slabi dve tretjini (64%) podjetij ima posebne programe za izobraževanje zaposlenih o prednostih in tveganjih uporabe socialnih medijev. 57% podjetij je uvedlo posebne politike za zmanjšanje tveganj, povezanih z uporabo socialnih medijev.