Predvsem je to pomembno v začetnih nekaj mesecih – morda letih – po ustanovitvi podjetja, ko prihodki še niso tako redni, stroški pa so kljub temu visoki.
V kolikor dejavnost podjetja ne zahteva najema lastnih prostorov, lahko podjetnik svoje delo opravlja kar v zavetju svojega doma – v domači dnevni sobi, v kletnem delovnem prostoru ali pa na zunanji terasi. A kljub temu to še ne pomeni, da je tudi poslovni naslov podjetja dobro imeti na domačem naslovu – prav nasprotno!
Obstaja precej različnih razlogov, ki podjetniku zapovedujejo, da si poslovni naslov priskrbi na lokaciji, ki je različna od tiste, na kateri stanuje in opravlja dejavnost. Recimo: včasih se zgodi, da podjetnik ne more pridobiti soglasja za opravljanje svoje dejavnosti od lastnikov stanovanja, kjer prebiva. Ali pa podjetnik ne želi, da ga stranke obiskujejo na lastnem domu. Ali pa ne želi, da poslovna pošta prihaja na enak naslov kot domača, zasebna pošta. Razlogov je še veliko več.
Obstaja torej zanimiva rešitev na omenjeni problem. To je najem virtualne pisarne oziroma najem poslovnega naslova. Ponavadi so takšne rešitve cenovno precej ugodne, hkrati z naslovom pa vključujejo tudi možnosti najema delovnega mesta (uveljavlja se izraz “coworking”) in sobe za sestankovanje (t. i. sejna soba) za manjše doplačilo.